Los Angeles

Na een paar drukken dagen, zat ik in het vliegtuig naar Denver. Vanuit Denver zou ik doorvliegen naar Los Angeles om daar nog even te genieten en te ontspannen.

Aangekomen in Denver, alle bagage gepakt op naar het hotel om een korte nacht te slapen. Ik was onwijs moe van de reis en had de eerste dag geen last van een jetlag. Mijn vlucht ging de dag erna om 7 uur daarom de korte nacht. De volgende ochtend om 4 uur ging de wekker, tijd om naar het vliegveld te gaan. Ik had alleen handbagage mee, daardoor was ik al snel door de douane heen.

Eenmaal in LA was het warm, rond de 24 graden! Eerst even naar het hotel om mijn spullen uit mijn tas te halen en daarna de stad in. De eerste dag ben ik naar de Walk of Fame geweest, leuk om alle sterren te bekijken maar ook de mensen om mij heen. Na een lange wandeling was het alweer tijd om te gaan eten, vandaag had ik meer last van mijn jetlag, vroeg naar bed!

De tweede dag ging ik naar downtown LA, bijzonder om te zien hoe groot het verschil is tussen downtown en west Hollywood (waar mijn hotel was). Na heel veel straatjes, markten en een heerlijke maaltijd was het weer tijd om terug te gaan.

De derde dag bleef ik dichterbij mijn hotel, ik liep richting een winkelcentrum en kwam onderweg een gezellige boerenmarkt tegen. Het was deze dag warmer dan de dagen hiervoor en ik zat lekker in op een terras in de zon. Aan het eind van de dag ben ik naar Universal Studios geweest en daar nog veel winkels bekeken.

De laatste dag in LA ben ik naar het strand geweest, al mijn spullen mee want in de avond vloog ik terug naar Denver. Dit was de warmste dag die ik heb gehad in LA, wel 27 graden! Ik begon bij Santa Monica, hier is een onwijs leuke en gezellige pier met allemaal straatartiesten en attracties. Ik ben gaan lopen over het strand richting Venice Beach. Dit was nog een aardig wandeling maar heerlijk met mijn voeten in het water en kijken naar mensen op het strand en in het water. In Venice heb ik geluncht en vervolgens ben ik naar het vliegveld gegaan voor mijn vlucht terug. Na een heerlijke tijd in LA, tijd voor de sneeuw!

Aangekomen in Denver was het koud! Wachtend op mijn hotel shuttle met mijn handbagage, morgen was het tijd om naar Frisco te gaan, dit is de plaats waar ik zelf verblijven de komende drie weken. Ik kan niet wachten om weer op mijn snowboard te staan!!